SZABÁLYZAT
Ez a dokumentum meghatározza a www.lacoste.hu (a továbbiakban: „Webáruház”) webhelyen történő értékesítés általános elveit és feltételeit, amelynek tulajdonosa és kezelője a Devanlay Polska Sp. z oo Kft., varsói székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adósszám: 7010341947, REGON-szám: 146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12. Kereskedelmi Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720 számon (KRS), 13 038 100,00 részvénytőkével; e-mail: info@lacoste.hu (a továbbiakban: „Devanlay”) 1. cikk – Fogalommeghatározások
Eltérő rendelkezés hiányában a jelen Szabályzatban használt nagybetűs kifejezések a jelen Szabályzatban meghatározott jelentéssel bírnak.
1. Devanlay – Devanlay Polska sp. z o. o. Kft. varsói székhellyel (00-120 Varsó), ul. Złota 59, adószám: 7010341947, REGON-szám: 146127374, bejegyezve a Varsói Főváros Kerületi Bíróságának 12. Kereskedelmi Osztálya által vezetett Vállalkozói Nyilvántartásba 0000419720 számon (KRS), 13 038 100,00 részvénytőkével. 2. Munkanapok – a hét napjai hétfőtől péntekig, munkaszüneti napok kivételével.
3. Szállítás – tényszerű cselekmény, amely abban áll, hogy a Devanlay a Szállítón keresztül eljuttatja a Vásárlóhoz a megrendelésben meghatározott Árukat.
4. Szállító – szállítási szolgáltatásokat nyújtó szervezet, amellyel a Devanlay együttműködik az áruszállítás érdekében, azaz a General Logistics Systems Poland Sp. z o. o. Kft., székhelye: Głuchowo (62-052), ul. Tęczowa 10, a Poznańi Kerületi Bíróság (Nowe Miasto és Wilda) 8. Kereskedelmi Osztálya által a Vállalkozói Nyilvántartásába bejegyezve 0000005009 számon (KRS), adószám 7851561831, vagy a Poczta Polska Spółka Akcyjna Rt., ul. Rodziny Hiszpańskich 8, 00-940 Varsó, adószám: 525-000-73-13, Varsó Fővárosa Kerületi Bíróságának által vezetett vállalkozói nyilvántartásba bejegyezve 0000334972 számon (KRS) vagy INPPOTYOST PACZKOMATYOST Sp. z o.o. krakkói székhellyel, a székhely címe: ul. Wielicka 28, 30-552 Krakkó, bejegyezték a krakkói Kraków-Śródmieście Kerületi Bíróságának 11. Osztálya által vezetett Országos Bírósági Nyilvántartás vállalkozói nyilvántartásba, az 000418380 számon (KRS), 6793081395 adószámon. 5. Jelszó – a Vásárló által a Webáruházra történő Regisztráció során kiválasztott betűk, számjegyek vagy más karakterek sorozata, melynek célja, hogy biztonságosan hozzáférjen a Webáruházban létrehozott Vásárlói Fiókjához.
6. Vásárló – az a jogalany, akivel Adásvételi Szerződés köthető és/vagy akinek elektronikus szolgáltatás nyújtható a jogszabályoknak és a jelen Szabályzatnak megfelelően. Ha a Vásárló természetes személy, akkor legalább 18 évesnek kell lennie. 7. Vásárlói Fiók – a Devanlay által létrehozott speciális fiók minden olyan Vásárló számára, aki regisztrált a Webáruházba, és szerződést kötött a Vásárlói Fiókjának Devanlay általi működtetésének szolgáltatására.
8. Fogyasztó – az a 18. életévét betöltött természetes személy, aki a vállalkozóval olyan jogügyletet hajt végre, amely nem kapcsolódik közvetlenül a Ptk. által meghatározott üzleti vagy szakmai tevékenységéhez.
9. Felhasználónév – a Vásárló egyedi megjelölését képező, a Vásárló által létrehozott e-mail-cím, amely betűk, számjegyek vagy egyéb karakterek sorozatából áll, amelyek a Jelszóval együtt szükségesek a Vásárlói Fiókjának létrehozásához a Webáruházban.
10. Adatvédelmi szabályzat – a személyes adatok feldolgozásával és védelmével kapcsolatos valamennyi kérdésben követendő alapelveket tartalmazó dokumentum a személyes adatok védelmére vonatkozó rendelkezések, így különösen az EURÓPAI PARLAMENT ÉS A TANÁCS 2016. április 27-i (EU) 2016/679 RENDELETE a természetes személyeknek a személyes adatok kezelése tekintetében történő védelméről és az ilyen adatok szabad áramlásáról, valamint a 95/46/EK irányelv hatályon kívül helyezéséről (általános adatvédelmi rendelet; GDPR) és a 2018. május 10-i személyes adatok védelméről szóló törvény („Személyes adatok védelméről szóló törvény”). Ezek az elvek összhangban vannak az elektronikus szolgáltatások nyújtásáról szóló 2002. július 18-i törvénnyel, valamint a [https://www.lacoste.hu/polityka-prywatnosci] oldalon elérhető, 2004. július 16-i távközlési törvénnyel is. 11. Szabályzat – ez a dokumentum.
12. Regisztráció – a Szabályzatban leírt tényszerű cselekmény, amelyet a Vásárló a Webáruházban elérhető összes funkció használata érdekében hajt végre.
13. Áruk – a Devanlay által a Webáruházon keresztül kínált termékek, amelyeket a Vásárló az Adásvételi Szerződés alapján megvásárolhat. Az ügylet tárgya csak eredeti termék lehet.
14. Adásvételi szerződés – a Vásárló és a Devanlay által a jelen Szabályzatban meghatározott feltételek alapján kötött távértékesítési szerződést jelenti.
15. Tárhelyszolgáltató – Amazon Web Services EMEA SARL, 38 Avenue John F. Kennedy, L-1855, Luxembourg
http://aws.amazon.com
A tárhelyszolgáltatóval kapcsolatos esetek àhttps://signin.aws.amazon.com/signin?redirect_uri=https%3A%2F%2Fconsole.aws.amazon.com%2Fsupport%2F%3Fstate%3DhashArgs%2523%26isauthcode%3Dtrue&client_id= arn%3Aaws%3Aiam%3A%3A015428540659%3Auser%2Fsupportcenter&forceMobileApp=0&code_challenge=sLZ_Mfhj-h4Esgc1Gtqv24bcYUd5M9wcrOXkpo9Thod4SHAkge&code_method14S
A tárhelyszolgáltató e-mail-címei: [...]
2. cikk – A Webáruház működési elvei
1. Jelen Szabályzat határozza meg a www.lacoste.hu Webáruházon keresztül történő Adásvételi Szerződés megkötésének elveit. Megrendeléseket a www.lacoste.hu oldalon fogadunk.
2. A Webáruház üzemeltetésének kizárólagos joga a Devanlay-t illeti meg.
3. A Webáruházhoz fűződő minden jog, beleértve a Webáruház nevét, domainjét, a www.lacoste.hu weboldal dizájnját és/vagy általános megjelenését, valamint mindenféle információt, képet, a Lacoste márkát és egyéb kínált márkát a Webáruházban, beleértve a tulajdoni szerzői jogokat és egyéb szellemi tulajdonjogokat a Devanlay-t illetik. Az internetes áruházban használt anyagok, beleértve a kódokat vagy szoftvereket, nem módosíthatók, másolhatók, reprodukálhatók, publikálhatók, más számítógépre telepíthetők, postai úton továbbíthatók, továbbíthatók, bemutathatók vagy terjeszthetők a Devanlay előzetes hozzájárulása vagy forrásuk felfedése nélkül. A Webáruházhoz fűződő, fent leírt jogok kizárólag a Szabályzatban meghatározott módon és összhangban használhatók fel. 4. A Webáruház használata akkor lehetséges, ha a Vásárló által használt ICT rendszer megfelel az alábbi minimális műszaki követelményeknek:
a. Java Script-kompatibilis webböngészőt használ: Internet Explorer (8.0 vagy újabb verzió), Mozilla Firefox (22-es vagy újabb verzió) vagy Google Chrome (27-es vagy újabb verzió),
b. minimális képernyőfelbontása 1024 x 768 pixel, e-mail-fiókkal és internet-hozzáféréssel rendelkezik.
5. A Webáruházban bemutatott képek, valamint az Áruk egyéb megjelenítési és bemutatási formái nem tükrözik azok tényleges méretét, csupán tájékoztató jellegűek.
6. Kapcsolatfelvételre a Webáruházon keresztül a nap 24 órájában, a hét minden napján e-mailben (info@lacoste.hu) vagy munkanapokon a +48 947 213 853 telefonszámon 8.00 és 16.00 óra között van lehetőség. A Vásárló a Webáruházzal e-mailben vagy a https://www.lacoste.hu/kontakt címen elérhető kapcsolatfelvételi űrlap segítségével léphet kapcsolatba. 7. A Webáruházban elérhető Áruk interneten keresztüli megrendelése a Regisztrációt követően lehetséges a Webáruházban elérhető regisztrációs űrlap kitöltésével (Regisztrációval történő vásárlások), vagy a szerződés véglegesítéséhez szükséges személyi és lakcímadatok megadásával (Regisztráció nélküli vásárlás). A Webáruház választékának megtekintése Regisztrációt nem igényel. 8. Tilos a Vásárló számára illegális tartalmat közzétenni, valamint a Webáruházat vagy a Devanlay által nyújtott elektronikus szolgáltatásokat a jogszabályokkal, a jó gyakorlattal ellentétes, illetve harmadik személyek jogait sértő módon igénybe venni.
9. A Webáruházban közzétett információk nem minősülnek a Devanlay a Polgári Törvénykönyv szerinti ajánlatának, hanem csak felhívásnak minősülnek a Vásárlók számára, hogy Adásvételi szerződés megkötése érdekében ajánlatokat tegyenek.
10. A Vásárló a megrendelés leadásával egyúttal kijelenti, hogy nagykorú, cselekvőképes (beleértve azt is, hogy szerződéskötésre jogosult).
11. A Webáruházba regisztráló és ott vásároló személyek megadják személyes adataikat, és hozzájárulnak ahhoz, hogy azokat a Devanlay az Adatvédelmi nyilatkozatban megjelölt elvek szerint kezelje. A Webáruházban történő regisztráció során megadott adatok helyességének megerősítése érdekében a Vásárló e-mailt kap az adatok megerősítésére vonatkozó kéréssel. 3. cikk – A Vásárlói Fiók
1. A Vásárló létrehozhatja Vásárlói Fiókját. Minden Vásárló egyszerre legfeljebb egy Vásárlói Fiókkal rendelkezhet. A Devanlay fenntartja a jogot többszörös regisztráció törlésére. A Vásárló ilyen Fiókjának létrehozásához a Vásárlónak ingyenes Regisztrációt kell végrehajtania. A Regisztráció feljogosítja a Vásárlót: i. adatok megadására, szerkesztésére vagy törlésére, beleértve a szállítási címeket is;
ii. megrendelések leadására a Vásárló által megadott adatok felhasználásával;
iii. bevásárlólista létrehozására;
iv. a rendelési előzmények megtekintésére;
v. a Hírlevelek elrendelésére és lemondására;
vi. kedvezménykódok használatára;
vii. a rendelések utánvétes fizetésére;
viii. a regisztrált Vásárlók számára elérhető egyéb funkciók használatára.
2. A Regisztrációhoz el kell olvasni és el kell fogadni a Szabályzatot és az Adatvédelmi szabályzatot, meg kell adni a személyes adatokat, mint például: vezetéknév, keresztnév, e-mail-cím, jelszó és szükség esetén egyéb adatok, és bele kell egyezni a személyes adatoknak a Webáruház általi kezelésébe, valamint ki kell tölteni a Webáruházban elérhető Devanlay regisztrációs űrlapot, és a teljes űrlapot e-mailben el kell küldeni a Devanlay-nek az űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével. A Regisztráció során a Vásárló egyéni Jelszót hoz létre. 3. A teljes Regisztrációs lap elküldését követően a Vásárló Regisztrációs lapon megadott e-mail-címére aktiváló linket küldünk. Az aktiváló linkre kattintást követően a Vásárló a Webáruház bejelentkezési oldalára kerül. Ezen a ponton szerződés jön létre a Vásárló Fiókjának vezetése keretében elektronikus szolgáltatások nyújtására. Ez azt jelenti, hogy a Vásárló hozzáférést kap Vásárlói Fiókjához, és jogosult a Regisztráció során megadott adatainak módosítására, ide nem értve a Felhasználónév módosításának jogát. 4. A regisztráció eredményeként létrehozott Vásárlói Fiókot a Vásárló számára határozatlan ideig vezetik. A Vásárló bármikor lemondhat a Webáruházban lévő Fiók vezettetéséről, és kérheti annak törlését. A Vásárló Fiókjának lemondása és törlése esetén díj nem kerül felszámításra. 5. A Vásárló a Regisztráció során a regisztrációs űrlap megfelelő mezőjének bejelölésével önkéntesen hozzájárulhat személyes adatainak marketingcélú kezeléséhez. Ebben az esetben a Devanlay megjelöli a Vásárló személyes adatainak gyűjtésének célját, valamint az ilyen adatok Devanlay által ismert vagy várható címzettjeit. 6. A Vásárló hozzájárulása személyes adatainak marketingcélú kezeléséhez nem feltétele annak, hogy szerződést kössön a Devanlay-vel a Vásárló Fiókvezetési szolgáltatásának elektronikus nyújtására. A hozzájárulás a Vásárló megfelelő nyilatkozatának kitöltésével bármikor visszavonható. A nyilatkozatot a Devanlay címére, e-mailben lehet elküldeni. 7. A Vásárlói Fiók a Webáruházból történő törléséhez kérjük, vegye fel a kapcsolatot a Devanlay-vel telefonon (+48 947 213 853) 8:00 és 16:00 óra között. a kérelem a fiók tulajdonosa. A Vásárlói Fiókjának törlése a kérelem benyújtásától számított 14 napon belül megtörténik, és a Társasággal kötött elektronikus szolgáltatási szerződés Vásárló általi felmondását jelenti, amelynek tárgya a Vásárlói Fiókjának vezetése. 8. A Devanlay jogosult a Vásárló Fiókját zárolni az általánosan alkalmazandó jogszabályokban meghatározott esetekben. A Devanlay jogosult a Vásárlói Fiókot letiltani egyes fontosabb okok miatt, amelyek a következők lehetnek:
i. az Általános Szerződési Feltételek, harmadik felek jogainak (ideértve különösen az immateriális tulajdonhoz fűződő jogokat), harmadik személyek személyiségi jogainak vagy a társadalmi együttélés elveinek megsértése a Webáruház használata során;
ii. a jelen Szabályzat rendelkezéseinek Vásárló általi egyéb ismételt (legalább kétszeri) megsértése;
iii. a Vásárló ismételt (legalább kétszeri) fizetendő Áru megrendelése a megrendelés tárgyának átvétele során hamis címadatok megadásával, a címzett megtalálását lehetetlenné téve;
iv. a jelen Szabályzat 9. §-ában meghatározott feltételek mellett a Vásárló tartós és ismételt elállása a szerződéstől, ha az elállást nem indokolja, és azt a Devanlay nem tudja a megrendelésben foglaltaknak megfelelően teljesíteni.
9. A Vásárlói Fiók zárolásának szándékáról a Webáruházban jelenleg regisztrált e-mail-címén kell értesíteni a Vásárlót. Az előző pontban foglaltak szerint a fiókzárolás a Vásárlóval kötött elektronikus szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés azonnali hatályú felmondását jelenti. 10. Abban az esetben, ha a Vásárló Fiókját 8-9. pontban foglaltak szerint letiltják, a Devanlay törli a Vásárló által leadott, még nem teljesített megrendeléseket. A törlésre a Vásárló Fiókjának zárolásától számított 1 napon belül kerül sor. Ebben az esetben, ha a megrendelés kifizetése már megtörtént, a Devanlay a teljes kifizetett összeget visszatéríti a Vásárlónak. A visszatérítés az általánosan alkalmazandó jogszabályi előírásoknak megfelelően történik.
4. cikk – Megrendelések leadása
1. A Vásárló a hét mind a 7 napján a nap 24 órájában adhat le rendelést, azonban a rendelések feldolgozása Munkanapokon 10:00 és 14:00 óra között történik. A Munkanapokon 14:00 óráig leadott rendelések feldolgozása ugyanazon a napon történik. A Munkanapokon 14.00 óra után leadott és a Munkanapokon kívüli napokon leadott rendelések feldolgozása a következő Munkanapon történik. 2. A megrendelés leadását úgy kell tekinteni, mintha a Vásárló ajánlatot küldene a Devanlay-nek a megrendelésben leírt árukra vonatkozó adásvételi szerződés megkötésére.
3. A regisztrációval történő megrendelés (regisztrációval történő vásárlás) azt jelenti, hogy a Vásárló a Webáruházba történő bejelentkezést követően megrendelést ad le, az Áruk kosárba helyezésével, a fizetési mód és a Szállítás módjának, valamint az áfás számla kiállításához szükséges adatok megadásával (amennyiben azt a Vásárló kérte), valamint a rendeléshez a szállítási címre vonatkozó esetleges megjegyzésekkel. Amennyiben a Vásárló nem adja meg az összes szükséges adatot, a megrendelés leadása nem lehetséges. A megrendelés leadása előtt a Vásárlót tájékoztatni kell a kiválasztott Áruk teljes áráról, a Szállításról, valamint az esetleges további költségekről, amelyeket a Vásárló az Adásvételi szerződés alapján köteles viselni. A regisztrációval történő vásárlás esetén a Vásárló további lehetőségekhez is hozzáférést kap, mint például: rendelési előzmények, lehetőség annak ellenőrzésére, hogy melyik szakaszban van az utolsó leadott rendelés, szállítási címek megjegyzése, lehetőség arra, hogy aktuális információkat kapjon a termékekről a Webáruházból. 4. Regisztráció nélküli rendelés leadása (Regisztráció nélküli vásárlások) azt jelenti, hogy a Vásárló az Áru kosárba helyezésével ad le megrendelést, és a „Megrendelés” opciónál bejelöli a fizetési módot, a kiszállítást és a szerződés megkötéséhez szükséges egyéb adatokat, mint pl. mint: vezetéknevet, keresztnevet, születési időt, nemet, telefonszámot, címet, e-mail-címet, áfás számla kiállításához szükséges adatokat (ha ilyen kérésre került sor), valamint a megrendeléssel kapcsolatos, a szállítási címre vonatkozó észrevételt. Ha a Vásárló nem ad meg minden szükséges adatot, a rendelés leadása nem lehetséges. Regisztráció nélküli vásárlás esetén a Vásárló köteles elolvasni és elfogadni a Webáruház Szabályzatát, valamint hozzájárul személyes adatainak kezeléséhez. A megrendelés után a Devanlay a megrendelés visszaigazolását elküldi a Vásárló által megadott e-mail-címre. 5. A rendelési folyamat mind a Regisztrációval, mind a Regisztráció nélküli vásárlások esetén véget ér, amikor a „Megrendelés megerősítése és fizetés” lehetőség van kiválasztva. Ez a művelet megerősíti a rendelés leadását.
6. Ezt követően a Vásárló a Webáruház regisztrációs űrlapján (Regisztrációval történő vásárlás) vagy a rendelés leadásakor (Regisztráció nélküli vásárlások) korábban megadott e-mail-címére visszaigazolást kap a megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról, az Adásvételi Szerződés feltételeit és alapelveit meghatározó, és annak szerves részét képező, hatályos Szabályzat hivatkozásával, majd egy egyedi rendelési számmal („Rendelési kód”), amelynek megadása lehetővé teszi többek között a megrendelés állapotának meghatározását. A megrendelés feldolgozásra történő elfogadásáról szóló tájékoztatás nem jelenti a megrendelés Devanlay általi elfogadását, csupán annak megerősítését, hogy a Devanlay megkapta a Vásárló megrendelését. Ezt követően a Devanlay-nek megfelelő időre van szüksége a megrendelés feldolgozásához és az Áruk szállításra való előkészítéséhez. A Vásárló a Devanlay-től egy e-mailt kap, amely a megrendelés elfogadásáról szóló információt tartalmazza a szállítási adatokkal együtt („Szállítási visszaigazolás”), amely által a Devanlay elfogadja a megrendelést a 4. cikk fenti 3. és 4. pontjának megfelelően. A Szállítási visszaigazolásnak a Vásárló általi kézhezvételével az adásvételi szerződés létrejön. Az adott Áruk megvásárlására vonatkozó adásvételi szerződés időbeli hatályú, és a megrendelés feldolgozásának időtartamára szól. A Webáruházban történő áruvásárlással kapcsolatos teljesítési hely a Vásárló által megadott szállítási cím. 7. Regisztrációval és Regisztráció nélkül történő vásárlás esetén a Vásárló hozzájárulhat ahhoz, hogy a számlákat elektronikus formában kapja meg. A számlákat a Vásárlói Fiókjában vagy a Regisztráció nélküli Vásárlások esetén a rendelési folyamatban megjelölt e-mail-címre küldjük. Ha a Vásárló megtagadja a számla elektronikus úton történő átvételét, a számlát hagyományos formában, azaz papír alapon kerül kiszállításra a megrendeléssel együtt. 8. A fizetési megbízást a megrendelés leadását követően haladéktalanul teljesíteni kell. A Devanlay számlájára vagy a közvetítő szervezetek felé történő befizetés (PayU szolgáltatás) meg nem érkezése esetén a megrendelés nem minősül helyesen leadottnak, a szerződés nem jön létre és a megbízás nem kerül végrehajtásra. Ebben az esetben a rendelés újra leadható. 9. A Vásárló a „Megrendelés megerősítése és fizetés” gombra kattintást követően kiválasztja az aktuálisan elérhető fizetési módok egyikét, amely a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fül alatt található, és a rendelés leadásakor látható:
i. a PayU szolgáltatáson keresztül,
ii. bankkártyával
fizetés utánvéttel, de csak Regisztrációval történő vásárlás esetében.
10. A Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy korlátozza a szállítási módokat és a fizetési módokat azon Vásárló vonatkozásában, aki:
i. legalább háromszor nem vette át a GLS futárszolgálaton keresztül kézbesített megrendelés tárgyát (átvételkor fizetendő), a GLS futárszolgálat által a megfelelő pontra kézbesítéstől számított 14 napon belül
ii. kettőnél több rendelése vár átvételre a GLS futárszolgálat megjelölt pontján.
11. Mind a Regisztrációval, mind a Regisztráció nélküli Vásárlások esetén az Adásvételi Szerződés megkötésekor a Devanlay visszaigazolja a Vásárlónak a feltételeket úgy, hogy elküldi azokat a Vásárló által a Regisztráció során megadott e-mail-címére (Regisztrációval történt vásárlások) vagy a Vásárló leadja a rendelést (Regisztráció nélküli vásárlás). 12. A megrendelés bármely szakaszában, a fizetés megtörténtéig lehetőség van a rendelés lemondására a következő lépések kihagyásával és a rendelés leadására használt aloldal elhagyásával. A Vásárló által nem teljesített megrendelés nem kerül feldolgozásra. Az adatbeviteli hibák a fizetésig módosíthatók. 13. A Vásárló megrendelését a Devanlay rendszer is rögzíti és tárolja. A szolgáltatásunkon keresztül létrejött Adásvételi Szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, továbbá az Adásvételi Szerződést a kapcsolódó számviteli bizonylatokkal együtt 5 évig megőrizzük. Attól függően, hogy milyen nyelven vették fel a rendelést, a megrendelés a weboldalon elérhető nyelvek valamelyikén kerül mentésre: magyarul vagy angolul. 14. A Devanlay a Vásárló által megadott e-mail-címen vagy telefonszámon felveheti a kapcsolatot a Vásárlóval a kételyek tisztázása, a megrendelés visszaigazolása vagy a megrendelés feldolgozásával kapcsolatos egyéb ügyekben.
5. cikk – Fizetés
1. A Webáruházban elérhető Áruk árai forintban értendők és az áfát tartalmazzák. Az árak nem tartalmazzák a Vásárlónál az Adásvételi Szerződéssel kapcsolatban felmerülő többletköltségekre (pl. Szállítási költségek és egyéb) vonatkozó információkat. A Szállítási mód kiválasztása során a Vásárló tájékoztatást kap a rendelés leadásának időpontjáig felmerülő többletköltségekről a 6. cikk 14. pontjával összhangban. Bármely Áru ára kötelező érvényű a Vásárló általi megrendelés időpontjában. 2. Regisztrációval történő vásárlás esetén a Vásárló a fizetést a lacoste.hu weboldalon a „Fizetési módok” fülön találja, és a rendelés leadásakor látható fizetési módok valamelyikének kiválasztásával teljesíti: a. az Áru átvétele előtt (előre fizetés), a Devanlay által akkor elfogadott elektronikus fizetési rendszerek valamelyikén keresztül.
A Vásárló a lacoste.hu oldalon mindig tájékoztatást kap arról, hogy melyik fizetési lehetőség jelenleg elérhető.
3. Regisztráció nélküli vásárlások esetén a Vásárló csak az Áru átvételét megelőzően fizethet – a Devanlay által a lacoste.hu weboldalon minden alkalommal megjelölt banki átutalással vagy bankkártyával, a Devanlay által az adott időpontban elfogadott elektronikus fizetési rendszerek valamelyikén keresztül. Ebben az esetben a megrendelés feldolgozására azt követően kerül sor, hogy a Devanlay visszaigazolást kapott a fizetés helyes teljesítéséről a fizetést teljesítő szervezet részéről. 4. A Devanlay elfogadja a PayU SA által üzemeltetett PayU fizetési rendszert, amelynek székhelye Poznań, 60-166 Poznań, ul. Grunwaldzka 186. szám alatt működő, a Pénzügyi Felügyeleti Hatóság által felügyelt, a pénzforgalmi szolgáltatások nyilvántartásába IP1/2012 szám alatt bejegyzett, a poznańi kerületi bíróság - Nowe Miasto és Wilda, Poznań, 8. kereskedelmi osztálya által vezetett vállalkozói nyilvántartásba 0000274399 KRS szám alatt bejegyzett, 4 944 000 PLN összegű, teljes egészében befizetett alaptőkével rendelkező, 779-23-08-495 NIP adóazonosító és REGON 300523444 számmal rendelkező nemzeti pénzforgalmi intézményt (ebben az esetben a megrendelés feldolgozása azt követően kezdődik meg, hogy a Devanlay elküldi a megrendelés elfogadásáról szóló visszaigazolást a Vásárlónak, és miután a Devanlay megkapta a PayU rendszerből az információt a Vásárló által teljesített fizetésről). 5. A Devanlay fenntartja a jogot az Áruk árának megváltoztatására, promóciók bevezetésére és törlésére, új Áruk bevezetésére, valamint az Áruk választékának változtatására. Minden, a fent említett változtatások bevezetésének időpontja előtt leadott megbízást a meglévő elvek szerint kell teljesíteni. 6. A Webáruházban található akciók egymással nem vonhatók össze, kivéve, ha az akcióban foglaltak másként rendelkeznek.
7. A Vásárló kizárólag Regisztrációval történő vásárlás esetén használhatja fel a Webáruházból vagy bármely más olyan szervezettől kapott kedvezményes kódot, amely olyan kedvezménykódokat vásárolt, amelyek vásárlóit feljogosítják arra, hogy kedvezményt kapjanak a Webáruházban. A Kedvezménykódoknak van egy érvényességi ideje, amely alatt a Vásárló igénybe veheti a felajánlott kedvezményt. A kedvezménykód más kedvezménykóddal és egyéb akcióval nem vonható össze, kivéve, ha az adott akció szabályzata másként rendelkezik. Az akciós kód lejárati dátuma után a kedvezménykód felhasználása nem lehetséges.
6. cikk – Feldolgozási és szállítási dátumok
1. A rendelések teljesítése az utánvétes fizetés lehetőségének függvényében a fizetés Webáruházhoz való beérkezésével történik. A Vásárló az alábbi Szállítási lehetőségeket veheti igénybe a lacoste.hu oldalon található, jelenleg elérhető lehetőségek valamelyikének kiválasztásával: a. a Vásárló által a regisztrációs lapon (Regisztrációval történő vásárlások) megadott címre, ill.
b. a rendelés leadásakor megadott címre (Regisztráció nélküli vásárlások).
A Vásárlót minden alkalommal tájékoztatni kell az Áruk szállításának lehetőségeiről.
2. Az árut csak Magyarország területén lehet kiszállítani.
3. A Webáruházban értékesített Áruk azok, amelyek elérhetőek.
4. Kivételes helyzetekben, pl. amikor több Vásárló egyszerre ad le rendelést ugyanarra az Árura, előfordulhat, hogy az Áruk nem állnak rendelkezésre. Ilyen helyzetben a Vásárlót tájékoztatni kell a megrendelés teljesítésének lehetőségének hiányáról, így az Adásvételi Szerződés nem jön létre. A Devanlay a törvényi előírásoknak megfelelően visszaküldi a Vásárlónak a Vásárlótól beérkezett valamennyi kifizetést egy konkrét, meg nem kötött adásvételi szerződéssel kapcsolatban. 5. Amennyiben az adott Áru a raktárban hiányzik, vagy a megrendelés teljesítése más okból nem lehetséges, a Vásárlót e-mailben vagy telefonon értesíteni kell a megrendelés feldolgozásával kapcsolatos problémákról és a lehetséges megoldásokról. Ha kiderül, hogy a megrendelés nem teljesíthető, az Adásvételi Szerződés nem jön létre. Ilyen helyzetben a Devanlay visszaküldi a Vásárlónak a Vásárlótól kapott valamennyi kifizetést, a törvényi előírásoknak megfelelően, egy konkrét, meg nem kötött adásvételi szerződéssel kapcsolatban. 6. Az adásvételi szerződés hatálya alá tartozó árukat hibátlanul kell leszállítani.
7. A megrendelés feldolgozása az 5. cikk 2., illetve 3. pontjában megjelölt időpontban kezdődik meg.
8. Megrendeléskor a Vásárlót e-mailben tájékoztatni kell a Szállításhoz és a megrendelés feldolgozásához szükséges Munkanapokról.
9. Az árut a kiszállítás visszaigazolásától számított 1-4 munkanapon belül ki kell szállítani.
10. A Devanlay köteles a Szállítón keresztül leszállítani a Vásárló által megrendelt Árut, a Vásárló által a jelenleg rendelkezésre álló lehetőségek közül, választása szerint:
a. a regisztrációs lapon (Regisztrációval történő vásárlások) megjelölt címre, ill.
b. a rendelés leadásakor megadott címre (Regisztráció nélküli vásárlások).
A Vásárló köteles megadni a hibáktól mentes, aktuális és pontos címet, ahová az Árut ki kell szállítani, valamint egy telefonszámot a kapcsolatfelvételhez. Ha a Vásárló helytelen vagy pontatlan címet ad meg, a Devanlay a törvény által megengedett legszélesebb körben nem vállal felelősséget az Áru kézbesítésének elmaradásáért vagy késedelméért, ha a fenti okból a Devanlay és a futár cég kellő gondossága ellenére az Áruk leszállítása vagy időben történő kiszállítása lehetetlennek bizonyul. 11. Erről a Vásárlót az Áru kiszállításának napján e-mailben értesíteni kell.
12. A Vásárló köteles a leszállított Árut a Szállító alkalmazottja jelenlétében időben és az ilyen küldeményekre elfogadott módon megvizsgálni. Ha a szállítmányon hibát vagy sérülést észlel, a Vásárló jogosult a Szállító munkatársától megfelelő jegyzőkönyv megírását követelni.
13.A termék szállítási költségét az Ügyfél viseli, amennyiben a megrendelés értéke nem haladja meg a 25000Ft, és ez az összeg hozzáadódik az Ügyfél megrendelésének végösszegéhez. Ezt a költséget az Ügyfél a megrendelés leadása előtt megismerheti. A lacoste.pl weboldalon időszakosan megjelenhetnek olyan információk vagy promóciók, amelyek a jelen Szabályzattól eltérően szabályozzák a szállítási költséget – ilyen esetekben az Ügyfélre az adott időpontban érvényes weboldali tájékoztatás vonatkozik.
14. A Devanlay minden szállítmányhoz nyugtát csatol a fizetés igazolásaként. A Vásárló kérésére és a szükséges adatok megadását követően a Devanlay áfás számlát állít ki és csatol a küldeményhez, figyelemmel a jelen Szabályzat 4. cikkének 7. pontjára. A Devanlay nem vállal felelősséget a Vásárló által tévesen megadott adatokért.
15. Az Áruszállítás költsége a Megrendelőt terheli, ha a megrendelés értéke nem haladja meg a 25000 Ft-ot és az hozzáadódik a Megrendelő megrendelésének értékéhez. Ezt a költséget a Megrendelő a megrendelés leadása előtt jelzi. A lacoste.pl weboldalon időről időre olyan információk vagy promóciók jelenhetnek meg, hogy a szállítási költséget a jelen Szabályzattól eltérően szabályozzák, és ilyen helyzetben a Vásárlót köti a weboldalon található aktuális közlemény. 15 A megrendelés feldolgozásával kapcsolatban a Vásárló e-mail-címére üzenet érkezik a rendelés leadásának és feldolgozásának aktuális folyamatáról (a megrendelés állapotáról). Ennek az üzenetnek a részeként a Devanlay tájékoztatást küldhet a nem teljesített megrendelésről, és ha a megrendelés teljesül, a Devanlay köszönetet küldhet a Vásárlónak, hogy igénybe vette a Devanlay ajánlatát.
7. cikk – Garancia
1. Az Áruk fizikai és jogi hibáktól mentesek, a Devanlay felelősséggel tartozik a Vásárló felé, ha az Áru hibás (garancia); ez magánfogyasztók esetében 2 év, vállalati Vásárlók esetében 1 év.
2. Ha az Áru hibás, a Vásárló jogosult:
a) nyilatkozatot tenni az árleszállításról vagy az adásvételi szerződéstől való elállásról, kivéve, ha a Devanlay haladéktalanul és a Vásárló indokolatlan kellemetlen helyzetének felmerülését elkerülendő, kicseréli a hibás Árut egy hibátlan Árura vagy a hibát megszünteti. Ez a korlátozás nem vonatkozik arra az esetre, ha az Árut a Devanlay már kicserélte vagy megjavította, vagy a Devanlay nem tett eleget azon kötelezettségének, hogy az Árut hibátlan Árura cserélje ki vagy a hibákat eltávolítsa. A Vásárló a Devanlay által javasolt hiba elhárítása helyett követelheti az Áru hibamentes Árura való kicserélését, vagy az Áru cseréje helyett a hiba megszüntetését, kivéve, ha az Árut az előírásoknak megfelelővé tenni lehetetlen a Vásárló által választott módon, vagy a Devanlay által javasolt módhoz képest túlzott költséget igényelne. A túlzott költség megítélése során figyelembe kell venni a hibamentes Áru értékét, a feltárt hiba típusát és jelentőségét, valamint azt a kényelmetlenséget, amely a Vásárlót más kielégítési mód végrehajtása során érné. b) követelni a hibás Áru kicserélését hibátlan Árura vagy a hiba megszüntetését. A Devanlay köteles a hibás Árut a hibamentes Árura kicserélni, vagy a hibát ésszerű időn belül megszüntetni anélkül, hogy a Vásárlót indokolatlan kellemetlenség érné. A Devanlay megtagadhatja a Vásárló kérésének teljesítését, ha a hibás árut lehetetlen az adásvételi szerződésnek megfelelővé tenni a Vásárló által választott módon, vagy összehasonlítva az Áru Adásvételi Szerződésnek megfelelő költségével, az túlzott költségeket igényelne. A javítás vagy csere költségeit a Devanlay viseli. 3. A szavatossági jogokat gyakorló Vásárló köteles a hibás árut a Devanlay címére leszállítani. Abban az esetben, ha a Vásárló Fogyasztó, a szállítás költségét a Devanlay állja.
4. A Devanlay garanciális felelősséggel tartozik, ha az Áru Vásárló részére történő átadásától számított két éven belül fizikai hibát találnak. A hibaelhárításra vagy az Áru hibamentes Áruval való cseréjére vonatkozó igény egy év elteltével jár le, de ez az időszak nem érhet véget az első mondatban meghatározott határidő előtt. Ezen időszakon belül a Vásárló az Áru hibája miatt elállhat az Adásvételi Szerződéstől, illetve árleszállításról nyilatkozhat. Ha a Vásárló az Áru kicserélését vagy a hiba elhárítását kérte, az adásvételi szerződéstől való elállás, illetve az árleszállítási nyilatkozat megtételének határideje az Áru cseréjére vagy elszállítására vonatkozó határidő eredménytelen lejártakor kezdődik. A Vásárló köteles a hibát annak felfedezését követően haladéktalanul, de legkésőbb a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül bejelenteni. A Vásárlók az Adásvételi Szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési időn túl szavatossági jogaikat már nem gyakorolhatják. 5. Ha a megvásárolt Áru hibás, a Vásárló, aki fogyasztó, a Polgári Törvénykönyv szerint panaszt nyújthat be (1964. április 23-i Polgári Törvénykönyv 556. és azt követő cikkei (1964. évi 16. sz. törvénycikk, 93. pont, módosított szöveg)). A hibákra vonatkozó jótállási igényt a jótállás alapján lehet érvényesíteni. A Fogyasztónak joguk van a termék ingyenes javíttatására vagy kicseréltetésére, árleszállításra vagy a termék visszaszolgáltatására, amennyiben a termék hibás. Ezek a jogok olyan hibákra vonatkoznak, amelyek az áru átadásától számított 2 éven belül keletkeztek. Nem szükséges a blokk bemutatása. A fent említett határidőn belül a Fogyasztó a Devanlay által javasolt hiba elhárítása helyett követelheti a termék kicserélését egy hibátlan termékre (ha van ilyen), vagy a termék kicserélése helyett követelheti a hiba elhárítását, kivéve, ha a terméknek az adásvételi szerződéssel való összhangba hozása a Fogyasztó által választott módon lehetetlen vagy a Devanlay által javasolt módon valóhoz képest túlzott költségekkel járna. A túlzott költségek felmérése során figyelembe kell venni a hibátlan Áru értékét, a talált hiba típusát és jelentőségét, valamint azokat a kellemetlenségeket, amelyeknek a Fogyasztó a hiba más módon történő kijavításával lenne kitéve. A reklamációt a Devanlay 14 napon belül megvizsgálja. A reklamáció benyújtásához a Fogyasztónak futárt kell rendelnie, hogy a csomagot átvegye tőle. Az Áru sérülése vagy hibája esetén, amennyiben az ténylegesen fennáll, a kifizetett összeget teljes egészében vissza kell téríteni, beleértve a termék kiszállításának és a Devanlay-nak történő szállításának költségét (amennyiben ez a lacoste.hu weboldalon elérhető szállítási mód). A visszaküldést ugyanazon fizetési móddal végezzük el, amelyet a Fogyasztó a termék kifizetésekor választott, kivéve, ha a Fogyasztó kifejezetten más visszatérítési módot jelölt meg, és amennyiben az technikailag lehetséges, és nem okoz többletköltséget a Fogyasztónak.
8. cikk – Panasztételi eljárás
1. A minőséggel, a megrendelés mennyiségével, a szállítással, az adatvédelemmel, a megrendelt áruk hibáival kapcsolatos reklamációkat az info@lacoste.hu e-mail-címen kell benyújtani.
2. Postai úton történő reklamáció esetén meg kell adni a panasz okát, a probléma leírását és a megrendelés azonosításához szükséges információkat, és a következő, Varsóban regisztrált irodájának címére kell elküldeni: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15C C1-C2. 3. Reklamáció esetén a Vásárló köteles a hibás Árut a Devanlay-nek elküldeni.
4. A Devanlay köteles tájékoztatni A Vásárlót az Áruval vagy az Adásvételi Szerződés teljesítésével kapcsolatos kifogással kapcsolatos véleményéről a Vásárló panaszának kézhezvételétől számított 14 napon belül.
9. cikk – Elállási jog
A. Törvényes elállási jog
1. A fogyasztónak minősülő Vásárlónak joga van indoklás nélkül elállni az Adásvételi Szerződéstől attól a naptól számított 30 napon belül, amikor az Áru fizikai birtokába került, vagy amikor a futártól eltérő és általa megjelölt harmadik személy az Áru fizikai birtokába került. 2. Az adásvételi szerződéstől való elállás azt jelenti, hogy az adásvételi szerződést úgy kell tekinteni, mintha meg sem kötötték volna.
3. Ha a Fogyasztó, mint Fogyasztó az Adásvételi Szerződéstől elállási nyilatkozatot tesz, mielőtt a Devanlay elfogadta volna a Vásárló ajánlatát, az ajánlat már nem kötelező érvényű.
4. A Vásárló a szerződéstől való elállási jogának gyakorlása érdekében köteles egyértelmű nyilatkozattal (például postai úton vagy e-mailben küldött levélben) tájékoztatni a Devanlay-t az Adásvételi szerződéstől való elállási döntéséről. A Devanlay nem biztosít lehetőséget a szerződéstől való elállás jogának gyakorlására az Áru vagy nyilatkozat Devanlay Áruházba történő eljuttatásával. 5. A Vásárló online kitöltheti és elküldheti az Adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozatát, amely a következő címen érhető el: […] a telephely fejlesztése után, vagy minden, a Vásárlónak küldött megrendeléssel együtt kell megadni. Ha a Vásárló él ezzel a lehetőséggel, az adásvételi szerződéstől való elállásra vonatkozó információ kézhezvételéről szóló visszaigazolást haladéktalanul e-mailben el kell küldeni a Vásárlónak. A Vásárló e-mailben is küldhet bármilyen más félreérthetetlen nyilatkozatot. 6. A szerződéstől való elállási határidő betartása érdekében elegendő, ha a Vásárló a szerződéstől való elállási jogának gyakorlására vonatkozó tájékoztatást a szerződéstől való elállási határidő lejárta előtt megküldi.
7. Az Árukat ugyanabban a csomagolásban kell visszaküldeni a következő, Varsóban regisztrált iroda címére: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
8. A Devanlay köteles haladéktalanul, de legkésőbb az adásvételi szerződéstől való elállásról szóló nyilatkozat kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatéríteni a Vásárlónak, azaz a Fogyasztónak az általa teljesített összes kifizetést, beleértve az Áru Vásárlónak történő szállításának költségeit is, a fenti 8. pontra is figyelemmel. A Devanlay visszatarthatja a Fogyasztónak minősülő Vásárló által kifizetett összegek visszatérítését az Áruk visszaküldésének kézhezvételéig vagy az Áruk elküldéséről szóló igazolás Fogyasztónak minősülő Vásárló általi átadásáig, attól függően, hogy melyik esemény következik be korábban. 9. A Vásárló, mint Fogyasztó köteles az árut haladéktalanul, de legkésőbb az Adásvételi szerződéstől való elállási nyilatkozat megtételétől számított 14 napon belül visszaküldeni a Devanlay-nek. A határidő betartásához elegendő az Árut a Devanlay címére e határidő lejárta előtt elküldeni. 10. A Vásárló felelősséggel tartozik az Áru értékének az Áru használatából eredő minden olyan csökkenéséért, amely meghaladja az Áru jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges mértéket.
11. A Devanlay az eredeti ügylet során Fogyasztónak minősülő Vásárló által alkalmazott fizetési móddal megegyező módon téríti vissza a fizetést, kivéve, ha a Vásárló kifejezetten hozzájárult egy másik, a Vásárló számára költséggel nem járó visszaküldési módhoz. A Devanlay semmilyen esetben sem viseli a visszaküldés költségeit, feltéve, hogy ebben az esetben a Devanlay nem köteles fedezni a Vásárló, mint Fogyasztó által az első befizetéskor fizetett bankköltségeket. Utánvétes fizetés esetén a Devanlay a Vásárló által megjelölt számlára intézi a visszatérítést. Amennyiben a Fogyasztó Vásárló bankszámlája meghatározott devizanemben van vezetve, és a fizetés, valamint a visszaküldés más devizában történik, a Devanlay nem vállal felelősséget a Vásárló – mint Fogyasztó – bankja által végrehajtott valutaátváltási művelettel kapcsolatban felmerülő költségekért a visszaküldött összeg tekintetében. 12. Nem illeti meg az adásvételi szerződéstől való elállás joga a Fogyasztónak számító Vásárlót olyan szerződések tekintetében, amelyekben az Árut zárt csomagolásban szállítják, amely a csomagolás felbontása után egészségvédelmi vagy higiéniai okokból nem küldhető vissza, ha a csomagolást a kézbesítés után felbontották.
B. Szerződéses elállási jog – Visszaküldések
1. A Fogyasztónak az A. pontban leírt adásvételi szerződéstől való elállási jogán túlmenően a Vásárlónak (függetlenül attól, hogy Fogyasztó-e vagy sem) jogában áll elállni a Szerződéstől a Devanlay által küldött e-mailben kapott visszaigazolástól számított 14 napon belül. Ehhez az Adásvételi Szerződéstől való elállási nyilatkozatot kell kitölteni és online elküldeni, amelyet minden megrendeléshez papír formában csatolunk. Az Áru visszaküldését a papír alapú kitöltött űrlappal együtt a Vásárló végzi: a. futárral a következő, Varsóban regisztrált iroda címére: Online Shop Devanlay Polska Sp. z o.o., 02-273 Warszawa, ul. Muszkieterów 15C C1-C2.
2. Az adásvételi szerződéstől való szerződéses elállási jog csak a sértetlen állapotban visszaküldött Árukra vonatkozik. A Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy megtagadja az olyan áruk visszaküldési határideje után küldött vagy átadott termékek visszaküldését, amelyek nem abban az állapotban vannak, mint ahogyan átvételre kerültek. Ilyen helyzetben visszatérítésre nem kerül sor. 3. A jelen adásvételi szerződéstől való szerződéses elállás esetén a Devanlay köteles visszaküldeni a Vásárlónak az összes tőle kapott befizetést, az Áruk fizetésekor választott fizetési móddal, kivéve, ha kifejezetten beleegyeztek más visszatérítési módba, amely nem jelent semmilyen többletköltséget a Vásárló számára.
10. cikk – Díjmentes elektronikus szolgáltatások
1. A Devanlay az alábbi ingyenes elektronikus szolgáltatásokat nyújtja a nap 24 órájában, a hét minden napján:
a. Hírlevél;
b. A Szabályzat 3. pontjában megjelölt Vásárlói Fiók;
c. Kapcsolatfelvételi űrlap,
d. Push-értesítések.
2. A Devanlay fenntartja magának a jogot, hogy megválassza és módosítsa a kiválasztott szolgáltatásokhoz való hozzáférés formáját, típusát, módját és idejét. A Vásárlót a Szabályzat változásának megfelelő módon tájékoztatni kell. 3. A Hírlevél szolgáltatásnak köszönhetően a Vásárló e-mailben vagy szöveges üzenetben tájékoztatást kap a Devanlay által kínált új szolgáltatásokról vagy termékekről. A Hírlevelet a Devanlay küldi meg azoknak a Vásárlóknak, akik feliratkoztak rá.
4. A Hírlevél szolgáltatás regisztráció során történő aktiválásához a Vásárlónak be kell jelölnie a megfelelő mezőt a regisztrációs űrlapon a Hírlevél szolgáltatásra való feliratkozáshoz.
A Hírlevél szolgáltatás akkor is aktiválható, ha a Vásárló a Webáruház honlapján (https://www.lacoste.hu/newsletter-form) elérhető jelentkezési űrlapon megadja e-mail-címét. A kitöltött jelentkezési lap elküldését követően a Vásárló e-mailben visszaigazolást kap a Devanlay-től az űrlapon megadott címre. A Hírlevél szolgáltatás elektronikus úton történő nyújtására vonatkozó szerződés ezzel a pillanattal létrejött
5. A Hírlevélre való feliratkozás önkéntes és ingyenes. A Hírlevél szolgáltatást határozatlan ideig kell biztosítani. A Vásárló a Hírlevél szolgáltatásról bármikor lemondhat. A Vásárló a leiratkozáshoz saját belátása szerint a Hírlevél szolgáltatás részeként küldött e-mailben található hivatkozásra kattinthat, vagy a Vásárlói Fiókjában a megfelelő mezőt kezelheti. 6. A Hírlevélnek tartalmaznia kell különösen: a feladóra vonatkozó információkat, a csomag tartalmát megjelölő kitöltött „tárgy” mezőt, valamint tájékoztatást az ingyenes Hírlevél szolgáltatásról való lemondás lehetőségéről és módjáról. 7. A Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatás lehetőséget ad a Vásárlónak, hogy üzeneteket küldjön a Devanlay részére a Webáruház honlapján elérhető űrlapon keresztül.
8. A Vásárló bármikor jogosult leiratkozni a Kapcsolatfelvételi űrlap szolgáltatásról a Devanlay felé küldött üzenettel.
9. A Devanlay információkat és Devanlay ajánlatokat (Push) közölhet a lacoste.hu weboldal felhasználóinak érdeklődésük alapján. Ezeket az egyedi áruajánlatokat attól függetlenül küldheti, hogy a Vásárló regisztrált-e a Hírlevélre vagy sem. Az egyedi áruajánlatok kiválasztásához a Devanlay elsősorban aktuális vásárlási és érdeklődési körre vonatkozó adatokat használ fel, amelyek alapján a Vásárló érdeklődését az egyes Áruk határozták meg, figyelembe véve az általa mutatott érdeklődést és preferenciákat, valamint profiladatait. Ha a Vásárló meg szeretné tagadja az egyedi áruajánlatok fogadását, a Vásárló bármikor kikapcsolhatja ezt a szolgáltatást: a. Abban az esetben, ha a Vásárló meg szeretné tagadni az egyedi termékajánlatok e-mailben történő fogadását a Devanlay-től, bármikor, bármilyen formában, pl. e-mailben is lemondhat erről a szolgáltatásról anélkül, hogy az alapinformációknak megfelelő tájékoztatási költségeken felül további költségek merülnének fel (pl. internetcsatlakozási költségek, postai díjak). Természetesen minden e-mailben található lemondási link. b. Abban az esetben, ha a Vásárló megtagadja az egyedi áruajánlatok fogadását a Devanlay-től a Push szolgáltatás használatával, bármikor írhat a Devanlay-nek a Devanlay Polska sp. z o. o., ul. Złota 59, 00-120 Warszawa vagy az info@lacoste.hu címre, kérve a funkció kikapcsolását, amit indokolatlan késedelem nélkül meg kell tenni. 10. Abban az esetben, ha a Vásárló a Devanlay vagy más Vásárlók sérelmére jár el, és a Vásárló megsérti a jogszabályi előírásokat vagy a Szabályzat rendelkezéseit, a Devanlay jogosult letiltani a fent leírt ingyenes elektronikus szolgáltatásokhoz való hozzáférést. Az ingyenes szolgáltatások fent említett okok miatti letiltása a hozzáférés letiltásának alapjául szolgáló probléma megoldásához szükséges ideig tart. Az ingyenes szolgáltatások letiltásáról a Devanlay a Vásárló által a regisztrációs űrlapon megadott e-mailben értesíti Vásárlót.
11. cikk – A Vásárló felelőssége
1. A Vásárló által közzétett tartalom nem fejezheti ki a Devanlay nézeteit, és nem azonosítható az üzletével. A tartalom közzétételekor a Devanlay csak megfelelő IKT-forrásokat biztosító entitásként értelmezhető. A Devanlay nem azonosítható a tartalomszolgáltatóval.
2. A Vásárló kijelenti, hogy:
a. jogosult a Vásárló tartalmát alkotó művek, iparjogvédelmi tárgyak (pl. védjegy) és/vagy szomszédos jogok szerzői, szellemi tulajdonjogok és/vagy szomszédos jogok használatára;
b. harmadik felekre vonatkozó személyes adatokat, képet és információkat a 10. cikkben említett szolgáltatások keretében jogszerűen, önkéntesen és az érintettek hozzájárulásával tettek hozzáférhetővé;
c. beleegyezik, hogy hozzáférjen egy másik Vásárló és a Devanlay által elérhetővé tett tartalomhoz, és felhatalmazza a Devanlay-t, hogy azokat a jelen Szabályzattal összhangban ingyenesen használja;
d. a szerzői jogról és a szomszédos jogokról szóló törvény értelmében vállalja, hogy származékos művet készít.
3. A 10. pontban meghatározott elektronikus szolgáltatásokkal kapcsolatban a Vásárló nem jogosult közzétenni:
a. harmadik felek személyes adatait, valamint harmadik felek fényképeinek továbbítását előzetes jogi hozzájárulásuk nélkül
b. hirdetéseket és/vagy promóciós tartalmat.
4. A Devanlay nem ellenőrzi a folyamatosan közzétett tartalmat.
5. Amennyiben a Vásárló, más személy vagy szervezet úgy ítéli meg, hogy a Webáruházban közzétett tartalom sérti jogait, személyiségi jogait, jó gyakorlatát, érzéseit, erkölcsét, meggyőződését, a tisztességes verseny elvét, know-how-ját, törvény által védett titkát, köteles értesíteni a Devanlay-t az állítólagos jogsértésről. Az értesítés kézhezvételét követően a Devanlay intézkedik a jogsértő tartalom Webáruházból való eltávolítása érdekében. 6. A Devanlay csak akkor vállal felelősséget a Vásárló által biztosított tartalomért, ha a Devanlay-t értesítették a fent leírt lehetséges jogsértésről.
7. A Vásárló a 10. cikkben említett elektronikus szolgáltatások igénybevétele során nem tehet elérhetővé olyan tartalmat, amely különösen:
a. sértő vagy fenyegető másokkal szemben, olyan szókészletet tartalmaz, amely sérti a jó erkölcsöt (pl. vulgarizmusok vagy általában sértőnek tartott kifejezések használatával);
b. harmadik felek bármely jogát sértetik, ideértve a szerzői és szomszédos jogok védelméhez, az iparjogvédelmi jogok védelméhez, az üzleti titkokhoz vagy a titoktartási kötelezettségekhez kapcsolódó jogokat; c. rosszindulatú, rosszhiszemű;
d. ellentétes a Devanlay érdekeivel;
e. egyéb módon sérti a jelen Szabályzat rendelkezéseit, a jó szokásokat, a hatályos törvényi előírásokat, valamint a társadalmi vagy erkölcsi normákat.
8. Ha a Devanlay értesítést kap arról, hogy a tartalom sérti a személyes jogokat, bevált gyakorlatokat, érzéseket, erkölcsöket, meggyőződéseket, a tisztességes verseny alapelveit, know-how-t, jogi titkokat vagy kötelezettségeket, a Devanlay fenntartja a jogot, hogy módosítsa vagy törölje a Vásárlók által közzétett tartalmat a 10. cikkben leírt elektronikus szolgáltatások igénybevételének egy részét. 9. A Vásárló felhatalmazza a Devanlay-t, hogy a Vásárló által a Webáruház weboldalán közzétett tartalmat ingyenesen felhasználja.
12. cikk – Záró rendelkezések
1. A Devanlay felel az adásvételi szerződés vagy a 10. cikkben említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződés nem teljesítéséért vagy nem megfelelő teljesítéséért, azonban a Devanlay a vállalkozói minőségben lévő Vásárlókkal, azaz olyan természetes személyekkel, jogi személyekkel vagy jogi személynek nem minősülő szervezeti egységekkel kötött szerződések esetében, akik a törvény szerint jogképesek, és saját nevében üzleti vagy szakmai tevékenységet folytatnak, a Devanlay csak szándékos károkozás esetén és a vállalkozó Vásárlónál ténylegesen felmerült kár mértékéig felel. 2. A Szabályzat tartalma bármikor rögzíthető kinyomtatva, adathordozóra mentve vagy letöltve a Webáruházból.
3. A megkötött Adásvételi Szerződéssel vagy a 10. cikkben említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződéssel kapcsolatban felmerülő vita esetén a felek a vitát békés úton rendezik. A jelen Szabályzat alapján felmerülő viták rendezésére a magyar jogot kell alkalmazni. 4. A Devanlay fenntartja a jogot jelen szabályzat módosítására. A Vásárlót a változásról a www.lacoste.hu címen megfelelő üzenettel értesítik. A Szabályzat változásáról és annak elfogadásának lehetőségéről a Vásárló Fiókját létrehozó Vásárló az új Szabályzat hatálybalépésének napjától a Webáruházba történő első belépéskor értesül. A Szabályzat elfogadásának hiánya az elektronikus úton történő szolgáltatásnyújtásra vonatkozó szerződés felbontását jelenti. 5. Az Adásvételi Szerződést és a 10. pontban említett elektronikus szolgáltatások nyújtására vonatkozó szerződéseket angol vagy magyar nyelven kell megkötni.
6. Fogyasztói jogvita esetén a Fogyasztónak minősülő Vásárló a vármegyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamara mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti. A békéltető testületek elérhetőségei megtalálhatók a https://www.bekeltetes.hu/index.php?id=testuletek oldalon, a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99., Telefon: 06-1-488-2131, E-mail: bekelteto.testulet@bkik.hu, Weboldal: bekeltet.bkik.hu. 7. Az Adatvédelmi szabályzat jelen Szabályzat szerves részét képezi.
8. A Szabályzat 2024.02.22-én lép hatályba.