1. Általános rendelkezések
1.1. Jelen Szabályzat határozza meg a „TOVÁBBI -20% A CROCO20 KÓDJÚ KEDVEZMÉNYES CIPŐKRE” elnevezésű promóciós kampányban (továbbiakban: „Akciós kampány”) való részvétel szabályait.
1.2. A promóciós kampány szervezője a Devanlay Sp. z o. o., az Országos Bírósági Nyilvántartásba 000419724 KRS-számon, levelezési címmel: ul. Złota 59, 00-129 Varsó (a továbbiakban: "Szervező" vagy "Lacoste").
1.3. A promóciós kampány lebonyolítása:
1.3.1. A www.lacoste.hu címen elérhető Lacoste online áruházban (a továbbiakban: "online áruház").
1.4. A promóciós kampány a lábbeli kategóriából válogatott akciós termékeket tartalmaz.
2. A promócióskampány szabályai
2.1. Minden Résztvevő, aki a promóciós kampány ideje alatt kiválasztott, megjelölt cipőt vásárol az online áruházban, 20% kedvezményt kap. A kedvezmény összege az online áruházban a kiválasztott termékkártyákon jelenik meg.
2.2. A kedvezmény igénybevételéhez a vásárlónak a rendelés véglegesítése előtt be kell írnia a CROCO20
kedvezménykódot a kosárba.
3. A promóciós kampány időtartama
3.1. A Promóciós Kampány 2025. május 16-án indul. A Promóciós Kampány indulásának napján jelen zabályzat rendelkezései lépnek hatályba.
3.2. A promóciós kampány 2025.05.31-ig vagy a promóciós kampányban érintett termékek készletének erejéig tart.
4. A Promóciós Kampánnyal kapcsolatos panaszok
4.1. A Szervező a Promóciós Kampány lefolyásával kapcsolatos minden reklamációt a Kampány ideje alatt és annak befejezését követő 30 napon belül elfogad. A reklamációt a Szervező levelezési címére kell benyújtani, a Promóciós Kampány nevének feltüntetésével. A reklamációt az értesítés kézhezvételétől számított 30 napon belül bírálják el. A Szervező a panaszban megfogalmazott állításokra írásban, a Megrendelő panaszában megjelölt levelezési címén vagy a Megrendelő által megadott e-mail címen válaszol – a Megrendelő választása szerint.
4.2. A Résztvevő a 4.1. pontban megjelölt eljárástól függetlenül az általánosan alkalmazandó jogszabályi rendelkezések szerint érvényesíthet igényt. A Szervező nem zárja ki vagy korlátozza a Résztvevők jogait, ha azok az általánosan alkalmazandó jogszabályokból erednek.
5. A Promóciós Kampány során vásárolt termékek reklamációi és visszaküldése
5.1. A Megrendelő a Promóciós Kampány során vásárolt termékek hibáira vonatkozó szavatossági jogait az általánosan érvényes jogszabályi rendelkezésekben meghatározott mértékben és határidőn belül gyakorolhatja.
5.2. A promóciós kampány során vásárolt termékek visszaküldését a Devanlay Polska sp. z o.o.
6. Záró rendelkezések
6.1. A Promóciós Kampány nem vonható össze a Szervező által lebonyolított egyéb promóciós kampányokkal, ideértve a kedvezményeket és egyéb különleges ajánlatokat.
6.2. A Promóciós Kampány Szabályzat elérhető lesz a webáruházban a GYIK fülön és a Szervező irodájában.
6.3. A Szervező fenntartja a jogot a Szabályzat módosítására a Kampány biztonságos lebonyolítása, a isszaélések
megelőzése, a félreértések megszüntetése, az egyszerűsítés, a Szervezőt érintő további lehetőségek vagy lényeges igények bevezetése érdekében. A résztvevők által a szabályzat módosítása előtt megszerzett jogokat teljes mértékben
tiszteletben tartják. A szabályzat bármely módosítása azt a napot követő napon lép hatályba, amikor a változásról szóló tájékoztatást a Résztvevőkkel közölték. A Szabályzat változásairól a Szervező a Promóciós Kampányról szóló tájékoztatással megegyező módon tájékoztat.